Sunday, September 29, 2013

dah selesai matrik!!! degree laa plak!

hahaha.. gila lama x update!! dah brapa tahun xtahu lah kan.. tup2 skrang nie matrik setahun dah selesai... dah siap smbungdegree dah weh!! oke.. nak crta jgak laa pasal matrik! setahun aku smbung pngajian kat matrik lpas spm.. matrik aku dekattt ja... KOLEJ MARA KULIM wlopon kolej nie nmpak mcm usang.. kecik.. hidup segan mati xmau.. tp terimalah hakikat bahawa kolej nie adalah satu2nya kolej yg awesomeeeeeeeeee besttt sgt kolej nie... pengalaman yg ada dlm kolej nie... takkkan dpt kat mna2 . seyes baq hang!!! lecturer dia yg sgt2 baik.. penyayang.. plg diingati cg Ilman, ms KAy, sir Fauzi, ms Maria.. perghhh. diorang mmmg awesomeee dan yg plah penting.. kat sini jgak laa aku dpt mengenal erti kwan dan erti sahabat sebenar.. ianya terlalu indah.. ianya cukup indahhhh.. 2 sem aku kt sini... mcm2 bnda aku dpt... aku dpt join 2 kelasss... sem 1 L.. sem 2 pun L.. tp orgnya sgtlah berbeza.. dan byk bezanya L sem1 dan Lsem2.. kot mna pun.. dua2 ttp dlm engtan aku.. sbb duadua besttt.. oke dah,... mlas nak crta.. senang kata.. ianya the besttt.. dan sukahati aku disini. nak senaraikan senarai sahabat2 yg aku akan kenang sepanjang zaman semasa di Kolej MARA Kulim. blogku yg dikasihi.. berikan tepukan yg paling gemuruh buat ANIS KHAIRUNNISA , SYAFAA SYARAFAH , NASRUL BNAFIS , MOHD ZUHAIRI , ADINI IDRUS , ALONG , AZFAR , AZMIRA UZEMI , AZIRA , ASMANIRA , ASMAFARHANA , HAZAFIRAH , SEMUA MEMBE2 LSEM1 DAN LSEM2... YEAYYYYYYYYYYPEYYYYYY terbaek doh!
oke habeh crta matrik.. now crta universiti aku dah pun smbung bljaq kat UMT-universiti malaysia TERENGGANU... ngri kedua yg aku suka.. last2 dpt jd org ganu utk 4 tahun weh.. aku smbung degree dlm bidang sains makanan. perkhidmatan makanan dan pemakanan.. aku hrap ianya akan jd yg terbaek utk aku sbbnya aku ikot permintaan mama.. org kata kata mak nie sntiasa btol.. harap2 aku dpt bwa cos nie dgn baek utk mama and abah aku... aku oke jaa kowt kt sini... cuma mcm besa lah awal2 mnggu.. nangeh2.. stended rr kan.. haha.. n now dah makin oke sbb cik dini.. jiran sblh umah aku pun dpt stdy kat sini!!... yeayyyy.. blik sklii laa kita lpas niee kan dini kannnnnn.. haha.. buat mcm dia bca jaa blog nie! dpt kwan2 baru kt sini... roomate baru... emm . best2 jgak depa niee dan sekali lagi.. berikan tepukan gemuruh buat KAK NUR SARAH ZUISMA , SHER , MAHI , CITINOOR , MIRA , KAK AFIFAH.. DANNN... SAPA2 JA LA... emmm.. takat nie jaa kkowt... mcm dah mls jaa nk menaip nie... haha oke jumpa 4 thun lagi.. hahahaahha BTW NAK GTAU JGAK 26.9.2013 AKU DPT ANAK SEDARA SULUNG WEHHHHH.. jam 1.30 pg. bby girl , berat 3.9 . gila bessaaqqq.. so dgn ini rasmilahh aku mnjadi BONDA MUMMY... hahah.. panggilan mau glamor wehhhh

2 comments: